چاپ ، چاپ ليوان، چاپ عكس روي ليوان، چاپ ليوان در مشهد چاپ ، چاپ ليوان، چاپ عكس روي ليوان، چاپ ليوان در مشهد

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

آموزش چاپ عكس روي ليوان

چاپ ليوان . چاپ تيشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ كوسن . چاپ ساعت . چاپ قاب كريستال . چاپ تابلو فرش
اگر به تازگي وارد دنياي تبليغات محصول شده ايد، احتمالاً متوجه شده ايد كه ليوان، بيش از همه، پرفروش ترين كالاي قابل عرضه مي باشد. تكنيك هاي بسياري براي چاپ ليوان در دسترس است. اما بهترين و جديدترين آموزش چاپ روي ليوان را در چاپ حامد خواهيد ديد.

در اين مقاله ياد خواهيد گرفت كه چگونه يك چاپ ليوان عالي را در كمترين زمان چاپ كنيد.

براي اكثر ما پيش آمده كه يك ليوان با نقوش زيبا يا عكس مورد علاقه خود را از كسي هديه گرفته باشيم يا به كسي هديه داده باشيم. حتما به ذهن شما هم خطور كرده است كه روش چاپ ليوان چگونه است؟ 

سفارش آنلاين چاپ ليوان

چاپ ليوان حرارتي يا جادوئي

اكثر افراد فكر ميكنند كه اين روش چاپ عكس روي ليوان خيلي گران است. اين در واقع دقيقاً برعكس است و به همين دليل اين تكنيك در دسترس هر كارآفرين يا شغلي است.

چگونه ليوان را چاپ كنيم؟
موارد موردنياز چاپ ليوان:
سيستم كامپيوتري: كه بتوانيد طرح مورد نياز خود را با فتوشاپ ويرايش كرده و آن را به صورت دلخواه طراحي كنيد.

چاپگر جوهرافشان: با توجه به اينكه سطح چاپ ليوان نسبتاً كوچك است يك چاپگر سايز A4 كافي خواهد بود.
جوهر سابليميشن: اينها جوهرهاي ويژه اي هستند كه پس از واكنش با دما به گاز تبديل مي شوند و در پليمر پلي استر قرار مي گيرند.

كاغذ سابليميشن: جوهر را در خود نگه مي دارد و هنگام اعمال گرما آن را به ليوان منتقل مي كند.

چسب نسوز: براي نگه داشتن كاغذ چاپ شده روي ليوان استفاده مي شود. كه در برابر دماي بالاي دستگاه مقاومت دارد و به ليوان نميچسبد.

پرس حرارتي ليوان: انواع مختلف از قالب ليوان حرارتي وجود دارد كه ميتوانيد با توجه به شكل و اندازه ليوان خود از قالب متفاوت استفاده نماييد.

انواع ليوان حرارتي:
اين ليوان ها در اشكال مختلف استوانه اي و مخروطي و فنجان در بازار قابل عرضه مي باشند. ليوان سراميكي در رنگها و مدلهاي مختلف شامل: ليوان سراميكي سفيد، دسته و داخل رنگي، قاشق دار، حرارتي يا جادويي، شيشه اي مات و اكليلي وجود دارد. ميتوانيد بسته به نياز خود آن را تهيه نموده.

ماگ حرارتي در حالت عادي سفيد هستند. زماني كه ماگ داخل دستگاه پرس قرار دارند طرح روي آن ظاهر مي شود. از آنجا كه در دماي 360 درجه سانتي گراد طرح منتقل مي گردد بسيار مقاوم بوده. كيفيت چاپ فوق العاده بالايي را دارا مي باشند.

كيفيت ليوان هاي چاپ آنلاين حامد A مي باشد كه بالاترين كيفيت چاپ ليوان را داراست. كيفيت بالاي ليوان حرارتي چاپ بهتر و مقاومت در برابر سايش و شستشو را تضمين مي كند.
نحوه طراحي و چاپ روي كاغذ سابليميشن:
اكنون كه همه موارد مورد نياز چاپ يك ليوان را مي دانيد با آموزش چاپ روي ليوان آشنا خواهيد شد.

ابتدا بايد آنچه را كه قرار است روي ليوان چاپ كنيم، طراحي كنيم. بسته به هر ليوان، حداكثر سطح چاپ ممكن است متفاوت باشد، اما بزرگترين ابعاد يك ليوان سراميكي 21 در 9.5 سانتي متر است. اگر مي خواهيد از كاغذ سابليميشن A4 به طور كامل استفاده كنيد، مي توانيد حداكثر 3 طرح را در هر برگ قرار دهيد. به ياد داشته باشيد كه تصوير آينه بايد در گزينه هاي چاپگر شما فعال شود (اگر اين گزينه در دسترس نيست ، قبل از چاپ آن طرح را بچرخانيد).

پس از چاپ، طرح را با قيچي يا گيوتين برش دهيد.

كاغذ را در اطراف ليوان قرار دهيد، آن را در وسط قرار دهيد و آن را با چسب نسوز در برابر حرارت ثابت كنيد تا هنگام فشار دادن از هرگونه حركتي جلوگيري شود.
تنظيم دماي دستگاه:
دماي دستگاه را با دماي اوليه 320 درجه فارنهايت و دماي ثانويه 350 درجه فارنهايت گرم كرده. سپس روي 85 ثانيه تنظيم كنيد. مهم است كه ليوان را در دماي اتاق نگه داريد، بنابراين خيلي سرد نباشد. در غير اين صورت، مي تواند پارامترهاي فشار را تحت تأثير قرار دهد. به عنوان مثال ، اگر مواد در يك مكان بسيار سرد نگهداري شود، ممكن است مجبور شويد كمي زمان را افزايش دهيد.

ليوان را درون دستگاه پرس ليوان قرار دهيد و آن را با فشار متوسط تنظيم كنيد.

پس از اتمام زمان فشار، كاغذ را به سرعت برداريد، اما مراقب باشيد خود را نسوزانيد. براي نتيجه بهتر و جزئيات دقيق تر، توصيه مي شود كه ماگ را با غوطه ور شدن در آب گرم و يا استفاده از فن خنك كنيد.

 

اكنون مي دانيد كه چاپ ليوان با استفاده از چاپ سابليميشن چقدر آسان است و در صورت جذاب بودن طرح ها يا عكس هاي شما براي ايجاد تجارت چقدر قدرتمند است. لطفاً بخاطر داشته باشيد كه پارامترهاي چاپي كه به شما داديم به مواد استفاده شده و شرايط محيطي بستگي دارد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/30 ساعت: ۱۶ توسط:elhammadadi :